Dla Gentlemana

Do darmowej dostawy brakuje Ci: 100,00 zł

Zwroty i reklamacje

Rozumiemy, że zakupy kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych przez internet są trudnym wyzwaniem i zdarzają się sytuacje, kiedy konieczny jest zwrot produktów lub złożenie reklamacji. Dlatego przygotowaliśmy konkretne rozwiązania, które ułatwiają procesy zwrotu i reklamacji naszym klientom, a także bazę informacji na ich temat.

Dla ułatwienia procedur udostępniamy Państwu także formularze Reklamacji towaru oraz Odstąpienia od umowy sprzedaży.

Aby odesłać produkt możesz skorzystać z strony internetowej wygodnezwroty.pl (formularz poniżej) lub odesłać przesyłkę w inny, wybrany przez siebie sposób na adres: Za Skłonem 17a, 30-240 Kraków. W celu sprawnej realizacji procesu zwrotu sugerujemy nadanie przesyłki na nasz adres innym przewoźnikiem niż Poczta Polska.

[BANER-WZ]

 

Baza wiedzy o zwrotach i reklamacji w sklepie dlagentlemana.pl

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
a) konsumentem
albo
b) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, w terminie 14 dni, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@dlagentlemana.pl. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: DlaGentlemana, Za Skłonem 17a, 30-240 Kraków, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: kontakt@dlagentlemana.pl lub drogą pocztową na adres
DlaGentlemana, Za Skłonem 17a, 30-240 Kraków.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy,
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny.

Szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Wróć na górę
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium